“Dansul este balsamul sufletului meu” – Diana Maria Cristescu

Continuând seria prezentărilor minunaţilor copii care şi-au dedicat viaţa pentru a studia baletul şi a ne încânta cu graţia lor, daţi-mi voie ca azi să vă aduc în faţa ochilor numele Dianei Maria Cristescu, o tânără balerină cu un mare viitor, căreia ziua de naştere care, din câte am aflat noi, e acum, în februarie, sperăm să îi aducă numai bucurii :).

La mulţi ani Diana! Si la cât mai multe realizări :).
 

Diana Maria Cristescu

Diana Maria Cristescu

„Pentru mine dansul este modul de a mă exprima, de a transmite lumii tot ce am eu mai bun, mai curat, mai frumos… şi toate acestea vin din interior, pentru că dansul este balsamul sufletului meu.” Diana Maria

S-a născut pentru a deveni  balerină, pentru a  încânta privirile iubitorilor de artă, de frumos şi pentru a hrăni spiritual inimile lor.

Înzestrată de Dumnezeu cu multă graţie, sensibilitate şi puritate sufletească, soarta i-a fost pecetluită de îndată ce  Marilena Săvulescu,  fosta prim solistă balerină la  Estrada  Armatei  Bucureşti şi soţul acesteia, Gabriel Săvulescu,  fost prim solist balerin la Teatrul de  Operetă  din  Bucureşti, au descoperit-o, afirmând: „Copilul acesta este un înger menit să danseze pe scenele lumii!”

„Alfabetul dansului clasic”, susţine Diana „l-am învăţat de la aceşti artişti deosebiţi care mi-au fost mereu alături, insuflându-mi mereu forţa de a trece pas cu pas prin etapele premergătoare formării mele ca viitoare  balerină şi de a învinge toate obstacolele. Le rămân recunoscătoare toată viaţa pentru că au crezut în mine şi le promit că nu am să-i dezamăgesc niciodată.”

Studiind cu perseverenţă, dragoste şi dăruire, paşii au purtat-o în faţa liceului de coregrafie „Floria Capsali” din Bucureşti unde, în prezent , este elevă în clasa a IX-a, în grupa doamnei profesor Ana Caraianopol care spune despre ea: „Această fetiţă are stofă de balerină…când apare pe scenă are alura unei prinţese“. Iar doamna Corina Dumitrescu, Prim Balerină la O.N.B, care o pregăteşte alături de doamna Caraianopol pentru competiţiile internaţionale, afirmă: „Diana  are, pe lângă talentul nativ, tot bagajul necesar pentru a-şi îndeplini visul…trebuie să muncească în continuare cu perseverenţă  şi dăruirea de care a dat dovadă până acum.”

„Mirajul scenei”, afirmă tânăra viitoare balerină „nu se poate descrie în cuvinte, ca de altfel nici bucuria succesului. Trăiesc de fiecare dată emoţii fireşti, inerente dar constructive. În acele  momente intru în pielea personajului pe care îl interpretez  dând  frâu liber trăirilor interioare. Dansez cu plăcere pentru bucuria sufletului meu şi pentru publicul căruia  încerc să-i sensibilizez coarda inimii. Simţi imediat dacă ai reuşit asta după tumultul aplauzelor cu care spectatorii te răsplătesc. Iar răsplată mai mare ca aceasta nu există.”

Citeşte aici continuarea
Autor: Alexandru Marinescu
Sursa: baletromania.ro

Leave a Reply

