Când arta și moda se întâlnesc

DSC_0510Deși o cunosc pe Andreea de puțin timp, mi-a atras atenția numele blogului ei “ Artă pentru modă “ și am fost curioasă să aflu mai multe despre ce face. Și am fost plăcut surprinsă să aflu că se inspiră din absolut tot ce este frumos, din natură, din călătoriile pe care le face și pe care le puteți vedea la ea pe blog și nu în ultimul rând din artă. De orice fel.

În rândurile de mai jos vă invit să urmăriți un scurt interviu cu Andreea și câteva din creațiile pe care le-am putut admira în clubul “The tube”, acolo unde a avut loc lansarea primei colecții de accesorii handmade.

R.I: De unde a început această idee? De ce accesorii și nu haine sau alte obiecte de design?

A.S: Această idee a început din pasiune pentru modă, este o colecție de accesorii din fir de tricot, piele și diverse aplicații ce au dublu rol: pot ține foarte bine de cald, dar sunt și originale. Este un început pentru mine, poate vor urma și hăinuțe, asta pentru că sunt atrasă de materiale și culori, dar și de tot ce ține de modă. Este o colecție de suflet, la care am lucrat cu mama mea și am încercat să aduc în prim-plan non-conformism, culoare multă, să transmit veselie și energii pozitive.

R.I: Care este momentul în care creezi? Ce anume te inspiră?

A.S: Sunt o fire visătoare, iar cele mai dese momente în care creez ,sunt cele când mă las purtată de val și visez, când mă simt liniștită și îmi trec prin minte numai gânduri pozitive. Mă inspiră femeile puternice, curajoase, culorile, vremea, cerul, orice lucru ce transmite putere, veselie, bucurie, viață, iubire, pasiune, optimism.

R.I: Cărui tip de femeie sunt dedicate accesoriile tale?

A.S: Accesoriile mele sunt dedicate tuturor femeilor non-conformiste, curajoase, ce vor să iasă din tipare.  Colecția este dedicată femeilor cu mintea deschisă și o imaginație bogată, care știu ce vor și își pot închipui locul, momentul și ocazia perfectă pentru a purta aceste creații.

R.I:  În cadrul lansării am văzut că alături de colecția ta au fost expuse și câteva picturi. Cum te influențează arta în creațiile tale și care sunt artiștii tăi favoriți?

A.S: Într-adevăr în conceptul colecției mele am introdus și această latură a artei, pictura pe pânză. Am colaborat cu un talentat artist, Marius Alexe, cu o viziune mare și o imaginație bogată. Eu cred că în viață totul ar trebui să fie artă: zâmbetul tău, personalitatea ta, cum te îmbraci, cum iubești, cum îți decorezi casa, tot ce simți…Arta, în toate formele ei, mă inspiră în tot ceea ce fac și îmi bucură sufletul, îmi place să o admir și o apreciez în orice domeniu.

R.I: Descrie-te folosind literele ce compun culoarea ta favorită

A.S: Nu știu dacă pot prin compunerea culorii preferate dar pot spune în două cuvinte că sunt ambițioasă și optimistă. Așa că o să mai auziți de mine 🙂

R.I: Numele paginii tale de Facebook dar și al blogului este “€œArta pentru modă”. Spune-mi te rog în ce măsură crezi că arta poate contribui în modă, și totodată când moda se poate ridica la rang de artă?

A.S: Când arta și moda se întâlnesc cred că poate ieși ceva fabulos… Ele se pot influența reciproc într-un mod spectaculos. Nu de puține ori am întâlnit detalii din anumite tablouri, în imprimeurile hainelor, în diverse broderii sau aplicații ceea ce dau farmec ținutelor. Multe din tablourile celebre au fost inspirație pentru marii creatori de modă. Eu cred că de mult moda poate fi numită o latură a artei..Moda oferă libertate și încredere, fiecare piesă vestimentară poate transmite gânduri și trăiri la fel ca orice obiect de artă, iar când faci “artă pentru modă” nu ai cum să nu te simți fericit sau să nu îți transmită mai profund orice sentiment.

R.I: Unde îți putem admira și totodată comanda creațiile?

A.S: Creațiile pot fi văzute și comandate, cu ușurință pe pagina de Facebook: “Arta pentru moda by AndreAce Gabriélle” sau pe blogul meu: http://artapentrumoda.wordpress.com/.

This slideshow requires JavaScript.

One thought on “Când arta și moda se întâlnesc

Leave a Reply

