Cristina Zarioiu – (IN) DECIZII

 

Cristina Zarioiu

Cristina Zarioiu

Pe Cristina Zarioiu am cunoscut-o întâmplător la unul din evenimentele Rusandei (fondatoarea Bookletta), despre care v-am vorbit în numerele anterioare ale revistei noastre. Mi-a atras atenția faptul că este o persoană plăcută, și totodată faptul că este scriitoare. Motiv pentru care mi-am dorit să aflu mai multe despre ea.
Cristina a publicat de curând prima carte, romanul “(In)decizii”, în cadrul editurii Data Group. Este o carte care s-a născut, după cum spune chiar autoarea, într-o zi de vară, în iulie, în urma a două interviuri pentru job-uri, interviuri care i-au creat starea necesară pentru a așterne pe hârtie o mini-autobiografie.
“M-am dus acasă și m-am aventurat între file rătăcite de jurnal, conversații întortocheate pe rețele de socializare și amintiri jucate pe o scenă de teatru cu păpuși. Și m-am trezit scriind o carte pe care inițial am pus-o cuminte în sertar. Dar cartea a fost nărăvașă, cerându-și dreptul la tipar și la coperte frumoase.”
Așadar, pentru că mi-a stârnit curiozitatea, numărul viitor va fi despre cartea Cristinei-o recenzie a acesteia-dar va conține și un scurt interviu cu autoarea, pentru a o putea cunoaște mai bine.

Leave a Reply

