Dichisar de toamnă. Un târg care a reunit artiști și oameni plini de creativitate.

Invitată fiind de Rusanda Cojocaru, creatoarea Booklettei, am ajuns anul acesta la Dichisar. Ediția de toamnă a fost una care a venit să încălzească sufletele celor prezenți, într-o zi ploioasă. Am rămas uimită de numărul mare de persoane prezente în ciuda vremii urâte, însă în aceeași măsură, m-am bucurat să trec pe la 2 dintre standurile dragi mie – standul Rusandei, unde am putut admira Bookette cochete, portofele și am putut schimba câteva cuvinte cu ea, fiind martoră la cât de multe persoane treceau să admire gențile dedicate cărții, și standul Alinei Murariu, creatoarea ”I wood be”, despre care v-am scris într-un articol anterior, pe care îl puteți revedea aici. Alina ne întâmpina cu frumoasele agende cu coperți din lemn, cu pandantivele cu versuri care au fost admirate de toți cei care vizitau standul și evident, cu zâmbetul pe buze.
M-am bucurat tare mult să fiu prezentă la această ediție de toamnă și a fost o reală placere să vizitez standurile celor prezenți. Indiferent de produse, pot confirma că acolo vin oameni care au ceva de spus prin munca lor, prezintă obiecte care au un mesaj, și îți mângâie sufletul cu o vorbă frumoasă. Așadar, vă invit și pe voi să veniți la edițiile următoare și să vă convingeți, însă până atunci, va las cu câteva imagini de la standul Bookletta și I wood be.

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

