Transformarea…TransFormatorului

Vă mai aduceţi aminte de Lulutu Geller şi TransFormator? Dacă nu, sau dacă e prima dată când vă trece pe la urechi acest nume, aici v-am vorbit “întâiaşi dată pentru prima oară” de minunile ce pot lua naştere din nişte piuliţe şi şaibe şi sârme şi alte asemenea lucruri. La fel de dragi îmi sunt acum creaţiile ei cum îmi erau şi atunci, ba poate chiar mai mult, şi am să vă arăt în continuare şi de ce, mulţumindu-i lui Lulu pentru fotografiile pe care mi le-a trimis spre exemplificarea încântării mele :).

Ce e fain la ceea ce face Lulu este, zic eu, în primul rând ideea de emancipare a bietelor piuliţe şi şaibe şi lanţuri şi alte cele până la stadiul de bijuterie. Când te uiţi de obicei la o piuliţă, tot ce vezi e o piesă metalică, de cele mai multe ori hexagonală, cu filet interior, menită a conecta, cu ajutorul unui şurub, diverse chestii. Când se uită Lulu însă, în mintea ei piuliţa cu pricina devine celula de bază pentru diverse combinaţii de asemenea piese, care mai de care mai ingenioase şi mai estetice. În al doilea rând, e fain faptul că Lulu nu leagă laolaltă doar piuliţe şi şaibe şi alte elemente mecanice, ci mai nou şi lucruri cu alte texturi.

Vorba lungă sărăcia omului însă :). O să las imaginile primite de la ea să vă vorbească, şi m-aş mira să nu fiţi (măcar) la fel de încântaţi ca şi mine de ce îi iese din mâini :).

This slideshow requires JavaScript.

 

Leave a Reply

